V. O. S. P.

Nulägesanalys för mötesanläggningar som vill kvalitetssäkra sina mjuka värden.

Mjuka värden gör skillnad!

Nulägesanalysen V.O.S.P. testar mötesanläggningars
Värdskap, Omtanke, Service och Professionalism.

När ni gör en V.O.S.P. analys får ni bland annat svar på följande frågor:

  • Skapar ni nyfikenhet hos gästen?
  • Vilket bemötande ger ni gästerna vid bokning, på plats och vid uppföljning?
  • Stämmer det ni kommunicerar med er affärsidé, vision och mål?
  • Ger er hemsida mersmak och är den lättnavigerad?
  • Vad säger andra om er?

Syftet med V.O.S.P. är att lyfta fram det som är bra och belysa det som kan bli bättre.

När passionen för verksamheten går hand i hand med engagemanget för gästen resulterar det i större kundnöjdhet, rekommendationsvilja och återköpsfrekvens.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer i detalj om hur vi gör!

meetings@dacapo.se

Sagt om V.O.S.P.

Otroligt proffsig och genuint utförd analys genomförd av personer som kan branschen!

Eva Ottosson Rask, VD Copperhill

Tack för en oerhört professionell, genomarbetad och ”krispig” analys av vår anläggning! Den piggade upp och gav mig nya kreativa idéer. Ofta är det detaljerna som avgör hur en gäst upplever sitt besök på en anläggning. Värdskap, Omtanke, Service och Professionalism är verkligen fyra hörnstenar i vår verksamhet.

Pernilla Rehnberg, VD Thoresta Herrgård

Bättre hjälp med ett förbättringsarbete kan man inte få. Med erfarna ögon scannades vi av och fick en hel pärm med förbättringspunkter att arbeta med. Ett härligt engagemang som gör att man ser fram emot uppföljningen.

Tina Dernelid, Hotelldirektör, Högberga Gård

Det är så oerhört betydelsefullt att ge personer med er gedigna erfarenhet uppdraget att se på vår verksamhet utifrån och in. Många av branschens olika klassificeringsverktyg jobbar ofta med hårda värden. Ert arbete lyfter in de mjuka värden som är det kvaliteterna som vi vill konkurrera med på dagens konferensmarknad. V.O.S.P. analysen innehåller mycket information på detaljnivå som på ett proffsigt och precist sätt sammanfattas i slutet. Tack för ett värdefullt och fint material.

Lennart Holm, VD Villa Aske